Documente lipsa

Clientii pot prezenta situatia in care spun ca nu mai gasesc anumite inregistrari (facturi/note contabile), ca au fost "sterse" din program, scenariu care niciodata nu se poate reproduce.

Pot exista doua cauze pentru care nu s-ar regasi in program anumite inregistrari si anume: 

1.Utilizatorul in cauza nu are toate drepturile pe depozite/documente. Asadar, se verifica acest aspect cu utilizatorul super, accesand Configurari->Utilizatori->click pe utilizator->Drepturi->bifa pe toate depozitele sau Configurari->Profile->Se verifica profilul alocat utilizatoului, sa aiba bifa pe toate documentele.

2.Utilizatorului i-a sarit dintr-un anumit punct numerotarea documentelor, fapt pe care l-a sesizat ulterior. Asadar, se va rula un script pentru a preveni sa nu se mai intample acest scenariu, dar nu se mai poate reveni la numerotarea initiala. Clientul poate verifica momentul concret in care numerotarea s-a denaturat, accesand Utilitare->Jurnal tranzactii, iar pentru perioada selectata se regasesc toate operatiunile efectuate de catre utilizator.

Pasii pentru rulare script: 

• se face salvarea bazelor de date ale societatilor
• se ruleaza pe fiecare baza pe care a intalnit problema:

USE DatabaseName

GO

ALTER DATABASE SCOPED CONFIGURATION SET IDENTITY_CACHE = OFF

GO