Reguli de completare HUBSPOT:
- Company name :
Campul - Company Name – se va completa cu majuscule !
Restul campurilor vor fi completate sub forma: L-mare l-mica ex: Bucharest/Romania
Atentie ! in campul Companie, nu completam cu adresa de mail, sau subiect mail, sau alte informatii ce nu fac obiectul denumirii companiei pe care dorim a o crea.
- Contacte:
Campurile vor fi completate sub forma: L-mare l-mica ex: Popescu / Ion
- Create ticket
Ticket Name : vom trece subiectul in fucntie de canalul prin care a venit – mail/phone,etc.
Ticket descriptions: vom trece descrierea detaliata. Atentie ! pentru a avea o baza/descriere curata, nu dam copy paste la orice este trecut in mailul clientului.
Completare tickete :
Ticket Name - Problema clientului
Pipeline – categoria interna pe care o selectam in functie de tipul pb si tip client.
Ticket Status – Stadiul in care se afla clientul (Atentie trecem si nota pe ticket)
Ticket Description – detaliere problema
Sursa – canalul prin care am receptionat ticketul
Ticket Owner – cel care creaza ticketul / cel care se va ocupa de rezolvarea ticket-ului.
Priority – gradul de rezolvare/urgenta
Create Date – data in care a fost create ticketul
Module aplicatie – modulul/modulele pentru care s-a identificat problema reala a clientului. Atentie! A nu se confunda cu ce/cate module are clientul.
EX completare: Daca un client are 3 module : contabilitate/ imobilizari/gestiune, iar problema pentru care clientul a avut nevoie de suport tine de Gestiune, selectam doar Gestiune.
Tip Problema – selectam tipul pb reala pe care am identificat-o din nevoia/discutia cu clientul.
Atentie! Nu asociem notele din ticke pe companie.
Pe fiecare Status al ticket-ului facem task cu pasii urmatore.
- Create Deal :
La crearea unui nou deal, campul Deal name – va fi completat sub forma : L-mare l-mica.