Cum completam informatiile in HUBSPOT

Reguli de completare HUBSPOT:

 

  • Company name :

 

Campul - Company Name – se va completa cu majuscule !

 

Restul campurilor vor fi completate sub forma: L-mare l-mica ex: Bucharest/Romania

Atentie ! in campul Companie, nu completam cu adresa de mail, sau subiect mail, sau alte informatii ce nu fac obiectul denumirii companiei pe care dorim a o crea.

  • Contacte:

Campurile vor fi completate sub forma: L-mare l-mica ex: Popescu / Ion

  • Create ticket

Ticket Name : vom trece subiectul in fucntie de canalul prin care a venit – mail/phone,etc.

Ticket descriptions: vom trece descrierea detaliata. Atentie ! pentru a avea o baza/descriere curata, nu dam copy paste la orice este trecut in mailul clientului.

Completare tickete :

Ticket Name - Problema clientului

Pipeline – categoria interna pe care o selectam in functie de tipul pb si tip client.

Ticket Status – Stadiul in care se afla clientul (Atentie trecem si nota pe ticket)

Ticket Description – detaliere problema

Sursa – canalul prin care am receptionat ticketul

Ticket Owner – cel care creaza ticketul / cel care se va ocupa de rezolvarea ticket-ului.

Priority – gradul de rezolvare/urgenta

Create Date – data in care a fost create ticketul

Module aplicatie – modulul/modulele pentru care s-a identificat problema reala a clientului. Atentie! A nu se confunda cu ce/cate module are clientul.

EX completare: Daca un client are 3 module : contabilitate/ imobilizari/gestiune, iar problema pentru care clientul a avut nevoie de suport tine de Gestiune, selectam doar Gestiune.

Tip Problema – selectam tipul pb reala pe care am identificat-o din nevoia/discutia cu clientul.

Atentie! Nu asociem notele din ticke pe companie.

Pe fiecare Status al ticket-ului facem task cu pasii urmatore.

  • Create Deal :

La crearea unui nou deal, campul Deal name – va fi completat sub forma : L-mare l-mica.